Link pagina copiat!
  • Acest subiect este gol.
Vizualizare 5 articole - 1 la 5 (din 5 în total)
  • Autor

Phidi Drilea
    Participant

Sunt supermegaindragostita si nu stiu cum sa-i spun fara sa sune aiurea. E omul perfect, de la cum se imbraca la cum zambeste si clipeste. Si ochii! sunt indragostita de el de 2 ani si nu stiu cum sa-i spun fara sa reactioneze aiurea. E mai mare decat mine si mai e si proful meu de geografie. Cum sa-l fac sa-mi dea atentie si sa vorbesc cu el? n-are facebook…:(

#3697 Răspunde

Anonim
    Inactiv

Pai e aiurea daca e profesorul….foarteee aiurea

Muuult prea aiurea!!

Nu stiu ce sa iti zic…stiu cum e sa fii indragostita dar sincer cel mai bine ar fi sa fi multumita sa il vezi la ora

Nu se stie cum o sa reactioneze

#3759 Răspunde

Buna Phidi,

Ceea ce ti se intampla e firesc si frumos.

La o anumita varsta suntem, ca fete, atrase de baieti, barbati mai mari. Cel mai des acestia sunt profesori sau prieteni de familie. Exista o atractie pentru ceea ce se numeste „fructul interzis”, adica ceva ce nu putem avea. In plus e firesc deoarece sunt diferiti de cei de aceeasi varsta si ii consideram cu experienta, ceea ce ii face si mai atragatori pentru noi.

Insa astfel de relatii nu prea au sorti de izbanda…….un profesor nu are dreptul sa aiba o relatie cu o eleva, minora, adica sub 18 ani. Un barbat adevarat, care respecta acest lucru, nu ar da curs unei astfel de relatii.

In aceste conditii nu ar fi aiurea sa iti dea un raspuns prin care sa intelegi ca nu poate fi ceva intre voi, decat o relatie profesor-elev.

Gabriela are un raspuns corect, cred eu- sa te multumesti cand il vezi la ore.

Poti avea atentia lui punand intrebari la ora, invatand geografia.

Elevii interesati primesc mai multa atentie 🙂

#3887 Răspunde

TomStaicu
    Participant

Ar trebui sa-ti iei gandul…

#4057 Răspunde

robert
    Participant