Link pagina copiat!
Atelier de pictură la Cluj-Napoca
27 aprilie 2017
Bacau: Concurs Turnul Babel
27 aprilie 2017

Cu toții trecem prin momente în care simțim că furia ne domină precum o furtună și nu știm cum să reacționăm pentru a ne liniști.

Iată câteva recomandări despre ce ai putea face în astfel de situații pentru a evita să spui sau să acționezi necugetat:

  1. Respiră adânc de 20 de ori. Acest lucru te va ajuta să îți diminuezi activarea fiziologică asociată furiei.
  2. Scrie despre emoția ta de furie. Acest lucru te va ajuta să așterni emoția în scris și te va elibera parțial de starea resimțită.
  3. Vorbește cu cineva despre emoția ta de furie. A povesti cuiva despre problema noastră, despre furie, ne ajută să înțelegem și să acceptăm situațiile și, în același timp, ne diminuează emoţia resimţită.
  4. Practică un hobby. Hobby-urile sunt modalități prin care ne putem restabili starea de bine și emoțiile pozitive.
  5. Evită (dacă e posibil) mediile și oamenii care se asociază în mintea ta cu o stare de nervozitate, de furie, neliniște etc.
  6. Concentează-te pe modalități de a rezolva situația, nu pe emoția de furie. Amintește-ți că furia nu te ajută să rezolvi problema.
  7. Practică o activitate sportivă. Aceasta te va ajuta să îți eliberezi tensiunea asociată furiei, într-o manieră pozitivă pentru tine și pentru corpul tău.

 

Îți doresc succes în gestionarea emoțiilor stresante!

 

Daniela Dumulescu, psiholog la Centrul de Resurse pentru Adolescenți din Cluj-Napoca

Adolescenteen
Adolescenteen
Scopul platformei online este de a ajuta adolescentii cu informatii utile si de specialitate, facilita interactionarea in vederea obtinerii unor raspunsuri care sa ii ajute in rezolvarea diverselor probleme sau sustinere pentru a depasi situatii dificile.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*