5 activitati importante de Craciun
25 decembrie 2015
Cum recunosti un prieten bun
27 decembrie 2015

Chiar dacă există multă mâncare disponibilă pe masa de Crăciun, nu este întotdeauna o idee bună să mănânci multe felul de mâncare greu de digerat. Uite câteva propuneri care te vor ajuta să alegi o variantă mai sănătoasă când ți se face poftă să ronțăi ceva.

Portocale – se găsesc din abundență în această perioadă și de multe ori asociem mirosul lor cu cel al Crăciunului. În loc să mănânci o bomboană de ciocolată, mai bine mănânci o portocală.

Rondele de morcovi – poți curăța morcovi pe care să îi tai apoi sub forma unor cartofi pai. Culoarea portocalie și aspectul jucăuș, plus cronțănitul specific când îi mănânci te vor determina să îi preferi unei gustări din comerț.

Cuișoare – Dacă simți nevoia să mesteci ceva de plictiseală, în loc să iei o gumă de mestecat, optează pentru cuișoare. Au un gust aromat, folosit de multe ori în diverse preparte dulci, specifice Crăciunului. Atenție totuși, gustul poate fi destul de iute dacă le spargi în dinți.

Stafide – în loc să mănânci cozonac cu stafide, poți opta pentru stafide simple. Sunt dulci și pot servi despre o mică gustare sănătoasă.

De asemenea e bine să te gândești la câteva activități pe care le poți face de Crăciun astfel încât să elimini tentația de a ronțăi tot timpul ceva. Când îți ocupi timpul cu ceva ce ți se pare interesant, te concentrezi pe ceea ce ai de făcut fără să mai simți o falsă senzație de foame. Cu ce alte gustări sănătoase crezi că ai putea să înlocuiești surplusul de mâncare în perioada Crăciunului?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*